United Kingdom Flag Orb

piątek, 31 sierpnia 2012

Dzień jak każdy inny :)

Dziś byłam na rozmowie o prace, w miare ok, ale godziny pracy od 12 do 20 wiec cały dzien w plecy, no ale jako ze potrzebuję pracy to oczywiscie skorzystałam. Zawsze można zrezygnować, w Poznaniu pogoda pod psem, pada i znów czuje jesienną aurę.

Jak pisałam wczesniej dzis chciałabym wam pokazać dwie pary butów, jakie upolowałam na zakupach :)
Jako że jestem chora na punkcie butów, musiałam mieć własnie te czarne :)

Natomiast, drugie buty kupiłam ze wzgledu na to, że mi sie nawet podobały ale pytanie czy bede w niech gdziekolwiek chodzic, skoro ja na obcasa nie czuję się zbyt dobrze :)


Obcas nie jest zbyt wysoki, więc sie zobaczy :)

Jutro ide na miasto ze znajomymi, takze w koncu spotkam się z kolegą z liceum, nawet jestem bardzo ciekawa, co u niego słychać. 
Jutro moze przed wyjściem, pokaze w cóż się odziałam :):) Oczywiście jeżeli zdąrzę :)
Miłego wieczorku :) 

A własnie, polecam super przepisy na blogu kumpeli
www.gotowaniezmalina.blogspot.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz